Monday, February 15, 2010

Kolmeteistkümnes peatükk, Edusammud

Tänases trennis keskendusin sellele et ma PEAN ta saama asendisse ka traavis.
Sain sammuga ilusti hakkama ja siis hakkasin traavis jamama. Suur oli üllatus kui peale mingiaegset jamamist saingi hakkama!
Kusjuures, kui ta oli kendasti asendis siis hakkas ta mu säärt kuulama, muutus palju tundlikumaks ning jälgis mu käsklusi.
Ta oli väga hea täna.
Pean rohkem jälgima tegelikult mida ma teen ja millal.
Tähtis on kiitus ÕIGEL ajal, muidu ei ole sellest kasu.
Tänaseks trenniks mõtlesin välja mida tahan teha see trenn ja kuidas seda saan teha.
Esialgu ta jamas vastu. Kuid peale mingiajalist uuesti üritamist hakkas ta kuuletuma.
Lars rääkis mingi pooltundi peale trenni meile Mirjamiga tema kogemusi kui ta alles samavana oli kui meie; millised hobused tal olid ja nii :D
Suht lahedad lood :D:D
Etsiis, täna ei viitsinud eriti rääkida pikalt. AGA Tataraattaaa oli hea täna :D Ma ei tea miks, aga ta oli HEA HEA .

No comments:

Post a Comment