Monday, February 22, 2010

Neljateistkümnes peatükk, Kõik ei olegi nii must ja valge !

Jah, nagu see ka mingi uudis oleks? Maailm ei olegi must ja valge! vaid on sogaselt hall :D
Nagu Tetris , hm
Tegelt tetris on valgete ja mustade karvadega
no TEGELT selliste helehallide ja tumehallidega karvadega, jah, just sellistega.
Ja lakk vajub tal kah juba, ma arvan et ta oleks väga nunnu pika lakaga, aga see selleks.
Avastus on nagu see et et saa olla üli halvasti ega ka ülihästi.
Nii eriti Tetrise puhul.
Alustasime trenni vasakule, ta oli sinna kange kuidagi. Vb on asi ka minus, mul vasak külg nõrgem millegi pärast, olen seda varem ka siia kirjutanud..
Njh, igatahes alguses alustasin vasakule ja sinna oli kange, ei tahtnud alla tulla. Nagu sammus tuli aga traavis kiskus välja. Vahetasin poolt siis, nats kangutas siis saime hakkama kenasti.
Täna ta oli säärest tuimem kui eelmine kord. Aga Lars soovitas ka hakata tegema nii et aina nõrgemate märguannete peale reageerimist. Järgmine kord proovin kohe järgi :D
pm läheb mul lasteringi võistluse peale mingi ropult rahaa jaaa ma ei tea kust maselle saan, anyway loodame et ma selle kuskilt saan..

No comments:

Post a Comment